Valentin Brands, som blandt andet står bag mærker som Dolomite, sælger livstilsprodukter i høj kvalitet og har nu kittet til den mobile butik - vi kalder det "pop-up shop".
De typiske udfordringerne med en pop-up shop er omkring logistik og så selvfølgelig vejret. Med et oppusteligt telt er man på plads på 10-20 min. og er afskærmet fra sol og regn. Valentin Brands har anskaffet sig en oppustelig væg, søjle, bord og så selvfølgelig vores 4x4m oppustelige eventtelt - det hele kan transporteres i en alm. personbil og opstilles af utrænet personel på under en halv time.
Lars Valentin fortæller
Jeg har i flere år søgt en forenklet måde at markedsføre vores budskaber på, det er nu blevet en realitet, efter jeg har fundet frem til Axion Nordic. Vi deltager i mange forskellige events, messer, udstillinger mm., og tit er vi langt væk fra vores hjemby.
Det har været vigtigt at finde noget som ikke fylder under transport, men som fylder meget i forbindelse med selve eventet. De oppustelige produkter vi har fået lavet i samarbejde med Axion Nordic, de opfylder alle problemstillinger. Det er super god og holdbar kvalitet, de kan tåle regn ved udendørs brug, de er ikke let modtagelige for snavs, de kan bruges flere gange.
En sidste ting, som også er værd at nævne, jeg ser en stor besparelse i den lette måde produkterne kan opstilles på, og nedtages efter brug. Vi kommer som de sidste, og tager hjem som de første grundet systemet. Jeg kan stærkt anbefale brugen af produkter fra Axion Nordic, ikke mindst er det utroligt søde mennesker som står bag, og der ydes rigtig god service.