Her får du rådet, som enhver købmand vil kunne forstå: "Udvid dit salgsareal med flere kvadratmeter og øg omsætningen". "Hvordan?... intet ny i det..." tænker du, men tøv nu lige en kende!. Med vores oppustelige produkter kan du udvide butikkens salgsareal på få minutter, vi kalder det "pop-up shop".
På billedet, som er en 3D visualisering af et fiktivt supermarked ses butikkens indgangsareal. Oppustelige eventtelte danner rammen for udendørs salg af Pendants produkter og fungerer sideløbende som flot udendørs reklame og blikfang for supermarkedet.
Teltene, som også kunne være vores Hexa eller Tripod, yder beskyttelse mod sol og regn for produkter og personale. Axions oppustelige produkter kan printes på alle flader, men kan også leveres i 14 forskellige gennemfarvede stoffer. Så, er formålet ikke udendørs reklame men et mere anonymt look, er dette også en mulighed.
Brug eksempelvis de ekstra kvadratmeter til at sælge sæsonvarer. Potter og planter i foråret, grill-tilbehør og havemøbler i maj, juletræer og nytårsskyts i december.
Ud over udvidet salgsareal, kunne pop-up-shop konceptet også anvendes ved butiksåbninger, open by night, produktsampling o.s.v. Ved butiksåbning og butiksfødselsdag anbefaler vi vores oppustelige reklamesøjler (op til 5 meters højde), portaler og bardiske. Tænd op i grillen, bank hul i fadølsankeret, tilslut pumpen og den udendørs reklame er på plads før grillen er klar. Og hvis vi ikke fik det fortalt, så er alt hvad du ser på billedet uafhængigt af strømtilførsel, fordi produkterne er lufttætte (uden elektrisk blæser). Altså vil der ikke ligge kabler og flyde på jorden, som kunderne falder over. Ej heller nogen larm fra summende blæsere, til gene for de forbipasserende.
Supermarkedest leverandører ville kunne bruge udendørs reklame til produktsampling, hvilket vil give et mere organiseret og professionelt udtryk. En anden mulighed er at gå sammen med leverandørerne med henblik på at sammensætte udendørs reklame med begge brands. Covers på vores søjler, samt siderne på teltet kan let skiftes, uden at du skal købe helt nye oppustelige produkter.
Her et lille eksempel.....Little Tikes bringer deres brand og produkter i fokus foran et af Bilka´s varehuse, med udendørs oppustelig reklame - uden at eventet optager værdifulde kvadratmeter inde i butikken.
Alle opstillinger som ses på siden, kan pustes op af 1-2 person, på cirka en halv time, og fylder minimalt sammenpakket. Faktisk kan hele molevitten fragtes til og fra event i en personbil.